Als AR Administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve en financiële taken binnen het Accounts Receivable team. Je biedt ondersteuning aan het management, neemt deel aan interne projecten en zorgt voor een correcte en efficiënte afhandeling van de taken.
Wat wordt jouw rol?
- Je beheert de dagelijkse Credit Control en administratieve activiteiten: onderhoud van klantgegevens, incasso's, betalingsverwerking, enzovoort.
- Je bent het aanspreekpunt voor onze externe en interne klanten en je monitort de AR-mailbox (verwerking van betalingsherinneringen, back-office, enzovoort)
- Je monitort de ouderdom van de openstaande saldi en voert reconciliatie van debiteurenrekeningen uit.
- Je hebt een kritische blik en daagt huidige processen uit.
- Je stelt verbeterideeën voor (zoals het automatiseren van taken, enzovoort)
- Je schrijft processen en best practices voor de afdeling.
- Je voert financiële analyses en rapportages uit.
- Je neemt deel aan diverse financiële projecten (zoals het aanmaken van IT-tickets en de opvolging daarvan)
Gaat dit over jou?
- Minimaal 2 jaar ervaring in een AR-afdeling of vergelijkbare ervaring
- Kennis van boekhouding en financiële overzichten (gericht op werkkapitaal)
- Je voelt je comfortabel met dagelijkse repetitieve administratieve taken
- Ervaring in Credit Collection is een pluspunt
- Sterke organisatorische en tijdmanagementvaardigheden met het vermogen om meerdere taken tegelijk uit te voeren
- Dynamisch met leiderschapsvaardigheden
- Je bent nieuwsgierig en leergierig en wilt groeien in een dynamische en opkomende groep.
- Sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden
- Je zoekt naar verbeteringen, proces efficiëntie en automatisering
- Schrijfvaardigheid en het vermogen om to-the-point te communiceren
- Affiniteit met IT
- Zeer goede kennis van Frans en Nederlands, basiskennis van Engels is een pluspunt.
- Kennis van SAP S/4HANA is een groot pluspunt. Kennis van Excel en Microsoft Office is een vereiste
Waarom kiezen voor D’Ieteren?
- Een uitgebreid loonpakket gebaseerd op jouw competenties en prestaties, een jaarlijkse bonus, 6 extra vakantiedagen, maaltijdcheques en een pensioenplan, hospitalisatie- en ambucare verzekering, ...
- Geniet van een abonnement voor openbaar vervoer, een fietsleasing of autoleasing voor zowel jou als je gezin, dit aan gunstige voorwaarden.
- Profiteer van de mogelijkheid om efficiënt vanuit huis te werken, met een thuiswerkvergoeding en een vergoeding voor internettoegang, evenals een compleet IT-pakket om uw comfort te garanderen
- Ontwikkel uw talenten via de opleidingen aangeboden door onze D'Ieteren Academy. Een breed scala aan carrièremogelijkheden: met meer dan 31 merken bieden wij een veelheid aan professionele ontwikkelingsmogelijkheden
Dus … D'Ieteren, wie zijn we ook alweer?
Wij bouwen aan mobiliteit van de toekomst in België! We ontwikkelen non-stop een steeds ruimer gamma mobiliteitsproducten en -diensten die verder reiken dan het louter verkopen en verdelen van voertuigen. Dit brede ecosysteem van merken, producten en diensten heeft als enig doel uw dagelijkse leven gemakkelijker te maken.
Locatie
Rue du Mail
1050 Ixelles
Belgium
50.8219897, 4.3594572
Werk voor ons
Solliciteren
