weCare Administration Backoffice Medewerker

Administration
  • Administration
  • Contract van onbepaalde duur
  • Hybride

BE 3070 Kortenberg

Sluit je aan bij de marktleider qua mobiliteit in België! 

Waarom meer dan 95% van onze werknemers ons als werkgever aanbevelen.

Als Administration backoffice medewerker ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van relaties met zowel de eindklanten als het dealernetwerk, zowel op commercieel als administratief vlak. Je streeft daarbij naar een uitstekende klantervaring door hoogwaardige ondersteuning te bieden.

 

Wat wordt jouw rol?

 

  • Beheren van zowel telefonische als schriftelijke relaties met eindklanten i.v.m. met de commerciële en administratieve aspecten van de onderhoudscontracten. Hierbij staat klantentevredenheid steeds centraal
  • Als het aanspreekpunt van het dealernetwerk sta je steeds in nauw contact met de verkopers van de concessies
  • Administratief opstarten van alle contracten zowel op vlak van diensten als facturatie naar de klanten
  • Behandelen van zowel telefonische als schriftelijke vragen of klachten
  • Behandelen en opvolgen van (achterstallige) betalingen en leveringen


Gaat dit over jou?

 

  • Sterk in duidelijke en effectieve communicatie
  • Zeer goede kennis van Nederlands en Frans, zowel mondeling als schriftelijk
  • Goed georganiseerd, zelfstandig en gestructureerd in administratieve taken
  • Zeer klantgericht en sterk commercieel inzicht
  • Bekwaam in onderhandelingen met het oog op win-win situaties
  • Bekwaam in het gebruiken van IT-systemen (zoals Windows) en snel in het leren van specifieke tools (Beheersysteem, Salesforce)
  • Bewezen succes in het opbouwen en onderhouden van klantenrelaties
  • Ervaring met backoffice-taken
  • Beschikbaar om te werken van maandag tot en met donderdag van 8:00 tot 16:30 uur, en op vrijdag tot 14:30 uur

 

Waarom kiezen voor D’Ieteren?

 

  • Een uitgebreid loonpakket gebaseerd op jouw competenties en prestaties, een jaarlijkse bonus, 6 extra vakantiedagen, maaltijdcheques en een pensioenplan, hospitalisatie- en ambucare verzekering, ...
  • Geniet van een abonnement voor openbaar vervoer, een fietsleasing of autoleasing voor zowel jou als je gezin, dit aan gunstige voorwaarden
  • Profiteer van de mogelijkheid om efficiënt vanuit huis te werken, met een thuiswerk- en internetvergoeding, en een compleet IT-pakket om jouw comfort te garanderen
  • Ontwikkel je talenten verder door middel van opleidingen in onze D’Ieteren Academy
  • Breed aanbod qua carrière-opportuniteiten: met meer dan 31 merken, bieden wij een overvloed aan kansen om jouw professionele groei te bevorderen


Dus … D'Ieteren, wie zijn we ook alweer?

 

Wij bouwen aan mobiliteit van de toekomst in België! We ontwikkelen non-stop een steeds ruimer gamma mobiliteitsproducten en -diensten die verder reiken dan het louter verkopen en verdelen van voertuigen. Dit brede ecosysteem van merken, producten en diensten heeft als enig doel uw dagelijkse leven gemakkelijker te maken.

Locatie

Leuvensesteenweg
3070 Kortenberg
Belgium

50.8902219, 4.5578564

Werk voor ons

Al meer dan 215 jaar staat D'Ieteren voor vloeiende mobiliteit en innovatie. Met een team van gedreven experts omarmen we voortdurende vernieuwing en verantwoordelijkheid. Ons motto "Moving people forward" belichaamt onze toewijding aan toekomstige mobiliteit. Word ook de motor van verandering bij D'Ieteren!

Solliciteren

application flow
Druk op de sollicitatieknop en maak deel uit van ons team dat grenzen verlegt en innovatie omarmt! Ontdek hier de stappen van ons sollicitatieproces.